به گزارش خبرنگار ایرنا؛ به گفته این افراد هزینه اجاره سالن های ورزشی این شهرستان بسیار بالاست که با شرایط جوانان و ورزشکاران همخوانی ندارد.
جلال رضایی به نمایندگی از جامعه ورزشکاران و جوانان شهرستان جوانرود به خبرنگار ایرنا گفت: هزینه بالا و سرسام آور سالن های ورزشی به ویژه سالن چمران، موجب شده که جوانان به جای ورزش کردن به کشیدن قلیان و سیگار و ویراژ موتورسیکلت روی بیاورند و مشکلات اجتماعی برای شهر به وجود آورده اند.
وی افزود: اگر مسئولان دراین راستا اقدامی انجام ندهند نارضایتی شدید مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران را به دنبال دارد که امیدواریم از سوی مسئولان گام های مثبتی برداشته شود.
یکی دیگر از جوانان ورزشکار جوانرودی نیز با ابراز نارضایتی از هزینه بالای سالن چمران جوانرود گفت: هزینه اجاره این سالن به ازای هر یک ساعت و نیم 800 هزار ریال است که این هزینه در حد سالن های درجه یک کشوری هم نیست.
مسلم منوچهری افزود: این سالن ورزشی هیچگونه امکانات مناسبی از جمله جعبه کمک های اولیه، سرویس بهداشتی و دوش مناسب ندارد.
وی از مسئولان خواست برای رفع این مشکلات قدم های موثری بردارند.
یاورمحمودی یکی دیگر ورزشکاران هم با ابراز نارضایتی از هزینه بالای سالن های ورزشی می گوید: هزینه بسیار بالای این سالن ها ورزشی انگیزه ورزش کردن را از جوانان گرفته است و مسئولان باید برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند.
محمد محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود دراین رابطه به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سرسراهای ورزشی در اختیار بخش خصوصی است، گفت: قیمت اجاره سالن های ورزشی هرساله براساس قیمت کارشناسی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تعیین می شود.
شهرستان جوانرود با 5 سالن ورزشی سه هزار و 500 ورزشکارسازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی دارد و از شهرستاهای قهرمان پرور در سطح ملی و بین المللی است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.