به گزارش خبرنگار ایرنا، بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان ملی کرمانشاه به همراه پیشکسوتان ورزش استان در همان ساعت های ابتدایی کار رای گیری پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.
محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه، یدالله محبی قهرمان کشتی آسیا، مسعود بهلولی عضو تیم ملی هاکی ایران و قهرمان آسیا، محدثه آقایی دارنده مدال برنز مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و حسین کیهانی قهرمان دو و میدانی ایران در گفتگوهای جداگانه با ایرنا از حضور خود پای صندوق های اخذ رای خبر دادند.

**استقبال مردم از انتخابات بسیار خوب بوده است
محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه و از قهرمانان اسبق کشتی جهان با بیان اینکه در همان ساعت ابتدایی شروع کار رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شد و آراء خود را به صندوق ها انداخت، گفت: خوشبختانه آنچه که من دیدم حاکی از استقبال بسیار خوب مردم از انتخابات بود.
وی با اعلام اینکه برای رای دادن نزدیک به 20 دقیقه در صف منتظر مانده است، گفت: هر لحظه نیز بر جمعیت حاضر در شعب رای گیری افزوده می شد.
محبی افزود: انتخابات یک مساله مهم و حساس در کشور است که در آن مسئولانی را برای آینده کشور و اداره امور انتخاب می کنیم
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورا با برگزیدن فرد و افراد اصلح زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند.

**همه در قبال آینده کشور مسئولیم
یدالله محبی نیز که به تازگی مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرده، گفت: من هم در انتخابات شرکت کردم چون نسبت به آینده کشور مسئول هستم.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات خوب بوده است، گفت: خوشبختانه مردم هر وقت که لازم بوده در صحنه حضور داشته اند و این بار هم مشتاقانه در انتخابات شرکت کردند.
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم ایران گفت: حضور پرشور مردم پیام زیادی برای دشمنان انقلاب دارد و به آن ها می فهماند که هیچکدام از برنامه ها و تبلغیات آن ها که سعی داشتند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند اثری نداشته است.

** مشارکت در انتخابات موجب افزایش قدرت نظام می شود
مسعود بهلولی عضو تیم ملی هاکی ایران که چندی پیش عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را کسب کرد، به ایرنا گفت: مشارکت در انتخابات موجب افزایش قدرت نظام و اقتدار سیاسی کشور می شود.
وی با بیان اینکه ساعتی پیش رای خود را به صندوق انداخته است، گفت: از دیدن این همه شهروند که مشتاقانه پای صندوق های رای حاضر شده بودند لذت بردم چرا که هر رای بیانگر حمایت از انقلاب و نظام است.
بهلولی گفت: امروز جامعه ورزشی کشور همراه و همپا با سایر آحاد مردم پای صندوق های رای حاضر شده و خواهند شد تا پاسخ محکم و دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان بدهند.

** شرکت در انتخابات باعث رقم خورده آینده بهتری برای کشور می شود
محدقه آقایی دارنده مدال برنز مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نیز از حضور خود در انتخابات امروز خبر داد و گفت: اعتقاد دارم شرکت در این رویداد باعث رقم خوردن آینده بهتری برای کشور می شود.
وی با بیان اینکه حضور در انتخابات برای هر فرد وطن دوستی واجب است، گفت: این یکی از نعمت های انقلاب است که به عموم مردم اجازه می دهد تا بالاترین مقامات کشورشان را تعیین کنند.
آقایی ادامه داد: امیدوارم امروز مردم با انتخابی آگاهانه و درست بهترین فرد را برای ریاست جمهوری و همچنین اصلح ترین افراد را برای شوراها انتخاب کنند تا شاهد توسعه و تعالی بیش از پیش کشور باشیم.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.