محمدحسین محبی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران 30 ورزشکار از 9 استان کشور و در 10 وزن حضور خواهند داشت.
وی یادآوری کرد: این اردو از اول تا دهم خرداد در سالن کشتی شهرستان کنگاور و زیرنظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی برگزار می شود.
محبی ادامه داد: در این اردو سه کشتی گیر کرمانشاهی به نام های علی شهبازی، میثم زارع و محمدرضا قیاسی نیز حضور دارند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهبازی در وزن 46 کیلوگرم، زارع در وزن 76 کیلوگرم و قیاسی نیز در وزن 85 کیلوگرم کشتی می گیرند.
وی در ادامه با بیان اینکه کشتی کرمانشاه در حال بازگشت به روزهای اوج گذشته است، گفت: امروز در تمامی رده های سنی ملی پوش و عضو تیم ملی داریم و حتی در مسابقات آسیایی و بین المللی نیز حضور پیدا می کنند.
محبی افزود: نایب قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و میزبانی شایسته این رقابت ها، میزبانی رقابت های جام جهانی 2017 کشتی، کسب سه مدال توسط کشتی گیران کرمانشاه در مسابقات قهرمانی آسیا و ... همگی بیانگر حرکت رو به جلوی کشتی کرمانشاه است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک مسئولان این روند رو به جلو کماکان ادامه یافته و شرایط بهتری را در آینده نزدیک برای کشتی کرمانشاه شاهد باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.