علی تمحمد زورآوند روز پنجشنبه در گفگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: گذر این موج از جو منطقه علاوه بر بارش های رگباری و موقت باران، سبب وزش باد نیز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: البته وزش نسبتا شدید باد نیز احتمالا هوای مناطق مرزی استان نظیر قصرشیرین، سومار و سرپل ذهاب را نیز غبارآلود کند.
زورآوند کاهش نسبی دمای روزانه نقاط مختلف استان را یکی دیگر از پیامدهای ورود این سامانه به جو منطقه عنوان کرد و افزود: این سامانه تا روز یکشنبه فعالیت خواهد کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به دمای هوای مناطق مختلف، اظهار داشت: امروز سومار با 38 و قصرشیرین با 37 درجه بالای صفر گرمترین مناطق استان خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین طی امشب نیز سنقر و کلیایی با دمای هشت درجه و اسلام آبادغرب و کنگاور نیز با دمای 9 درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان هستند.
زورآوند با اشاره به دمای امروز و امشب شهر کرمانشاه نیز گفت: دمای هوا امروز در گرمترین ساعت در مرکز استان به 30 درجه و امشب در خنک ترین ساعت به 11 درجه بالای صفر می رسد.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر 95 تا 28 اردیبهشت 96) 438 میلیمتر باران در استان باریده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 2 درصد کاهش داشته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.