به گزارش ایرنا، یوسف شاه حسینی روز چهارشنبه در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از تمامی دست اندارکاران امر انتخابات، افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری همه دست اندرکاران امر انتخابات تمامی ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در استان فراهم شده است.
وی بر صیانت دقیق از آرای مردم تاکید کرد و گفت: آراء مردم امانت گرانبها و حق الناس است که همه دست اندارکاران امر انتخابات باید برای صیانت از آن تلاش کنند.
وی خاطرنشان ساخت: آنچه برای دولت تدبیر و امید مهم و اساسی است اجرای مر قانون و بیطرفی کامل مجریان در انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه تصریح کرد: مجریان انتخابات در برگزاری انتخابات شان و جایگاهی جز بیطرفی و رعایت قانون و تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه ندارند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: روز جمعه روز تعیین سرنوشت مردم است و مردم ایران اسلامی طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که برای آینده کشور خود ارزش قائل هستند.
شاه حسینی بیان داشت: مطمئن هستیم که مردم بزرگوار و عزیز استان کرمانشاه در روز 29 اردیبهشت ماه حماسه ای ماندگار رقم خواهند زد.
در این جلسه مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان کرمانشاه به بیان اقدام ها و برنامه های اجرا شده برای برگزاری باشکوه در استان پرداختند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.