به گزارش خبرنگار ایرنا، به فرموده امام خمینی (ره) 'انتخابات وظیفه‌ای است الهی، ملی و انسانی است که همه ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم چرا که مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می کند و مصونیت برای کشور به همراه دارد و مشارکت حداقلی فشارهای بیگانگان را مضاعف می‌کند'.
مرزنشینان شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با توجه به فرمایش امام راحل و فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بارها بر حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات تاکید داشته اند، آماده اند تا روز جمعه حماسه ای باشکوه از شعور بالای سیاسی خود را خلق کنند و بار دیگر با آرای خود از کیان اسلامی دفاع کنند.
امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار ایرنا با دعوت از اقشار مختلف مردم برای خلق حماسه ای به یادماندنی، از نمایش مشارکت فعالانه خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و آمادگی مردم برای حضور در پای صندوق های رای می گویند.

** امام جمعه قصرشیرین: حضور در انتخابات باعث تقویت نظام دینی می شود
امام جمعه قصرشیرین گفت: حضور در انتخابات باعث تقویت نظام دینی، الهی و اسلامی می شود و باید با تمام وجود به وظیفه شرعی، دینی و تکلیفی که در این خصوص داریم عمل کنیم و در پای صندوق های رای حاضر شویم.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: از تمام مردم دیندار و با ایمان می خواهیم که با توجه به شرایط جهان اسلام و محوریت اسلام حقیقی و نقش جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان پرچمدار احکام الهی در دنیا، با تمام وجود و براساس تکلیف عقلی و شرعی خود در انتخابات شرکت کنند.
وی اظهارکرد: امروز نگاه دنیا به کشورمان معطوف شده و ملت فهیم ایران اسلامی بدانند که حضور در انتخابات آبروی کشورمان است و تقویت بیش از پیش ایران را در تمام امور به دنبال دارد.
وی گفت: مرزنشینان دین مدار و ولایت مدار قصرشیرین نیز آماده هستند با توجه به منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب، برای خلق یک حماسه ای ماندگار و با شکوه در عرصه انتخابات حضوری فعالانه داشته باشند.

** امام جمعه سرپل ذهاب: انتخابات تحقق اراده مردم در عرصه مدیریت کشور است
امام جمعه سرپل ذهاب نیز حضور در انتخابات را که تحقق اراده مردم در عرصه مدیریت کشور دانست و بیان کرد: شرکت مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و از برکات و دستاوردهای نظام اسلامی است.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و آمادگی قشرهای مختلف مردم این شهرستان در عرصه این رویداد سیاسی و مهم کشور، افزود: باید فرامین و فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد و مردم و مسئولان براساس این رهنمودها عمل کنند.
وی اظهارداشت: حضور حداکثری و فعال مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام در عرصه های بین المللی می شود.
وی ادامه داد: مردم آماده هستند و به طور یقین روز جمعه بار دیگر عزت و اقتدار کشور را با حضور پرشور خود برای جهانیان به نمایش می گذارند.

** امام جمعه گیلانغرب: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده آگاهی سیاسی و بصیرت بالای مردم است
امام جمعه گیلانغرب گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده آگاهی سیاسی و بصیرت بالای مردم برای تعیین سرنوشت آینده خودشان و نشان دهنده آگاهی سیاسی و بصیرت بالای مردم است.
حجت الاسلام محمدطاها مهری با اشاره به تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در انتخابات افزود: مردم باید با داشتن هر سلیقه و تفکری برای تعیین سرنوشت آینده خود و فرزندانشان در انتخابات شرکت می کنند.
وی اظهارکرد: حضور پرشور مردم با رای بالا در انتخابات، بیانگر حاکمیت دموکراسی در نظام اسلامی و عامل مهمی در افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی است.
وی افزود: اگر رییس جمهوری با پشتوانه و آرای بالای مردم انتخاب شود ، تاثیرگذار است زیرا مشارکت مردم در ذهن های جهانیان موثر است.
خطیب جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات، کشورمان را در برابر دشمنان و بدخواهان این نظام بیمه می کند.

**امام جماعت اهل سنت قصرشیرین: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و مذهبی است
امام جماعت اهل سنت قصرشیرین نیز شرکت مردم در انتخابات را یک وظیفه ملی و مذهبی دانست و گفت: مردم اهل سنت قصرشیرین نیز در کنار سایر ملت بزرگ ایران، پیروان مذاهب اسلامی، برادران شیعه و دیگر مسلمانان در انتخابات روز 29 اردیبشهت ماه حضوری فعالانه خواهند داشت.
ملا عادل غلامی اظهارکرد: حضور در انتخابات، وحدت و انسجام مسلمانان را برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش می گذارد.
وی گفت: این دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در انتخابات حضوری باشکوه و فعالانه داشته باشیم تا بار دیگر دشمنان این آب و خاک مقدس را ناامید و مایوس کنیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون ما برای دفاع از آرامش و امنیتی که داریم و برای حفظ این وحدت وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و مردم آماده هستند تا وحدت خود را در پای صندوق های رای نشان دهند.

**امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب: شرکت در انتخابات، عزت و سرافرازی نظام اسلامی را به همراه دارد
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز گفت: حضور در پای صندوق های رای، باعث عزت و سرافرازی نظام اسلامی می شود و باید برای تقویت این عزت و اقتداری که هم اکنون در عرصه بین المللی داریم در انتخابات 29 اردیبهشت حضوری فعال داشته باشیم.
ملا رشید ثنایی افزود: ما طبق وظیفه ای که داریم با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات حضوری چشمگیری خواهیم داشت و هم اکنون مردم اهل سنت سرپل ذهاب نیز آمادگی دارند تا در روز جمعه در کنار دیگر برادران مسلمان و ملت فهیم ایران اسلامی در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خود مشارکتی گسترده و به یادماندنی داشته باشند.
همچنین پیروان فرقه اهل حق نیز در کنار دیگر برادران مسلمان شیعه و سنی در شهرستان های قصرشیرین، سرپل هاب و گیلانغرب با نشاطی وصف ناشدنی آماده هستند تا بار دیگر علاقه مندی خود را به نظام ، دین مداری و ولایت مداری با حضور در عرصه انتخابات به تمام جهانیان نشان دهند.
اینک مرزنشینان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با هر مرام، مسلک، دین و مذهبی و با هر سلیقه ای لحظه شماری می کنند تا با عزمی راسخ، اراده ای محکم و با حفظ وحدت ، حماسه ای دیگر بر کارنامه درخشان حماسه های بی نظیر خودشان بیفزایند و برای آینده ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور همگام با ملت ایران حماسه خلق کنند.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 220 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.