به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جلیل صحرایی روز یکشنبه در نشستی خبری با موضوع تشریح سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه افزود: رئیس جمهوری روز دوشنبه به استان سفر می کند و قرار است ابتدا کارخانه ایران خودرو صحنه را افتتاح و سپس در ساعت 17 و در ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه در جمع مردم سخنرانی کند.
او از آمادگی برای استقبال از رئیس جمهوری در استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور دکتر روحانی در استان اندیشیده شده و از مردم مهمان نواز و خونگرم کرمانشاه دعوت می کنیم برای دیدار با رئیس جمهوری محبوب در ورزشگاه حضور یابند.
صحرایی افزود: دکتر روحانی در این سفر غیر از افتتاح کارخانه ایران خودرو صحنه و سخنرانی در جمع مردم برنامه دیگری ندارد.
وی، از مردم استان خواست بار دیگر با رئیس جمهور منتخب خود دیدار کنند.
صحرایی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در استقبال از دکتر روحانی در کرمانشاه، راه را برای بیان مطالبات عمومی مردم باز می کند و این حضور برای ارائه مطالبات و نشان دادن همدلی و همفکری مردم استان در حمایت از دکتر روحانی ضروری است.
او یادآوری کرد: مردم استان کرمانشاه همانند دوره های قبل با حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات علاوه بر کمک به تقویت منافع و اقتدار ملی، فرصت را برای بیان مطالبات استانی فراهم خواهند کرد.

**استقبال از ستادهای دکتر روحانی در کرمانشاه
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه در 13 شهرستان استان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی راه اندازی شده است، گفت: در هر شهرستان حدود 2 ستاد راه اندازی شده و در شهر کرمانشاه نیز علاوه بر ستاد مرکزی دکتر روحانی، ستادهای بانوان، مردمی، احزاب اصلاح طلب، حزب اعتدال و توسعه و ستاد اصولگرایان معتدل که گرایش به رای به دکتر روحانی دارند، نیز تشکیل شده است.
وی یادآوری کرد: درهای ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه به روی همه مردم استان باز است و افتخار می کنیم با میزبانی از مردم فهیم در ستادها، از نظرات، پیشنهادها و انتقادهای آنها استفاده می کنیم.
صحرایی، حضور مردم در ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان را در جهت موج آفرینی و ایجاد شور و شوق انتخاباتی خوب دانست و گفت: تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مدنظر رهبر معظم انقلاب، از اهداف اصلی ستادهای دکتر روحانی در استان کرمانشاه است.
او رعایت قانون را نیز مبنا و معیار فعالیت این ستادها در استان دانست و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد نوعی بی اخلاقی و ایجاد مزاحمت برای ستاد دکتر روحانی در استان از جمله پاره کردن بنرها بوده ایم که امیدواریم مسئولان در این ارتباط تدابیری بیاندیشند.

**دست ما برای دفاع از روحانی پُر است
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر با مشکلات زیادی روبرو بود اما گفت که برای دفاع از عملکرد دولت دکتر روحانی دستمان خالی نیست و برای بیان و تشریح خدمات دولت به مردم مطالب زیادی برای گفتن داریم.
صحرایی تاکید کرد که اعضای ستاد دکتر روحانی دراستان کرمانشاه این دستاوردهای بزرگ دولت را برای مردم تشریح و توضیح می دهند و با افزایش میزان تبلیغات میدانی و توزیع تراکت و بروشور، چهره شهر را انتخاباتی تر می کنیم.
او شور و شوق و استقبال مردم کرمانشاه از ستادهای دکتر روحانی را بی نظیر دانست و گفت: چنین شور و شوقی در ستاد دیگر کاندیداها مشاهده نمی شود و برمبنای همین استقبال مردم امیدواریم دکتر روحانی در دور بعد هم رئیس جمهور شوند.
صحرایی افزود: در قالب دعوت از شخصیت های ملی و استانی و همچنین تبلیغاتی میدانی به دنبال ایجاد نشاط و شور انتخاباتی در استان هستیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.