حمیدرضا فردین پور روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها، حسین کیهانی مدال طلا، محمدجعفر مرادی و همایون همتی مدال نقره و آرمین سبحانی نیز مدال برنز را برای کرمانشاه به ارمغان آوردند.
وی افزود: در ماده پنج هزار متر کیهانی دونده کرمانشاهی موفق شد با زمان 14 دقیقه و 36 ثانیه و 75 صدم ثانیه از خط پایان عبور کرده و بر سکوی قهرمانی بایستد.
فردین پور یادآوری کرد: در همین ماده، محمدجعفر مرادی دیگر دونده مطرح کرمانشاهی که سابقه حضور در رقابت های المپیک 2016 ریو را نیز دارد با ثبت رکورد 14 دقیقه و 44 ثانیه و سه صدم ثانیه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و ورزشکاری از استان فارس نیز سوم شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه در ادامه به رقابت های ماده 1500 متر اشاره و اظهار کرد: در این بخش همایون همتی از کرمانشاه با زمان سه دقیقه و 53 ثانیه و 77 صدم ثانیه و تنها با 57 صدم ثانیه اختلاف نسبت به ورزشکار استان فارس مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.
وی گفت: در این ماده پس از ورزشکاران فارس و کرمانشاه، دونده اهل استان تهران جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
فردین پور همچنین در خصوص مسابقات ماده 110 متر با مانع نیز اظهار کرد: در این ماده آرمین سبحانی از کرمانشاه با ثبت رکورد 14 ثانیه و 94 صدم ثانیه و تنها با سه صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر دوم، توانست بر سکوی سوم قرار گیرد.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه یادآوری کرد: در این ماده دوندگان استان های کردستان و فارس عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.
وی افزود: در ماده 400 متر نیز مهدی ماهیدشتی از کرمانشاه با زمان 48 ثانیه و 71 صدم ثانیه از خط پایان گذشت تا تنها با 22 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم از کسب مدال بازماند.
فردین پور در پایان اظهار کرد: در این ماده ورزشکارانی از کیش، کردستان و قم به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.