به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون بهداشت و درمان فرماندهی نیروی انتظامی کشور در این آیین گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج هزار و 250 متر مربع و زیربنای 18 هزار و 600 متر مربع در 2 ساختمان جداگانه و بااستفاده از بهترین مدل سازه و اسکلت و به صورت ضد زلزله ساخته شده است.
سردار سیدمحمدرضا سید احمدیان با بیان اینکه برنامه ریزی برای ساخت این بیمارستان از سال 85 شروع شد، گفت: ساخت اسکلت بیمارستان از سال 89 به صورت رسمی آغاز شد و برای افتتاح مرحله اول آن تاکنون 500 میلیارد ریال هزینه شده است.
او با بیان اینکه این بیمارستان در 2 ساختمان جدا از هم ساخته شده است، گفت: ساختمان بیمارستان پنج طبقه دارد و ساختمان درمانگاه نیز در 6 طبقه ساخته شده است.
وی اظهار کرد که برای افتتاح مرحله دوم بیمارستان 300 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل نیاز است که 260 میلیارد ریال آن برای تجهیزات بخش های مختلف هزینه می شود.
معاون بهداشت و درمان فرماندهی نیروی انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه اتمام مرحله دوم این بیمارستان مورد تاکید فرمانده ناجا است، گفت: به محض تامین اعتبار حدود سه ماه برای تجهیز بیمارستان فرصت لازم داریم تا آن را به بهره برداری برسانیم.
سردار سید احمدیان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی نیز گفت که این بیمارستان زمینه اشتغال جوانان جویای شغل کرمانشاه را فراهم کرده و به تامین سلامت مردم استان نیز کمک می کند.
وی با اشاره به مرزی و محوری بودن استان کرمانشاه در غرب کشور افزود که این بیمارستان می تواند جمعیت زیادی از مردم و خانواده ناجا را در این منطقه پوشش دهد.
این نهمین بیمارستان ناجا در کشور است که امروز در استان کرمانشاه افتتاح شد و به گفته سردار سیداحمدیان بیمارستان الغدیر تبریز هم در 2 مرحله به بهره برداری رسید.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.