سعید احمدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کاراته در بین اکثر کشورهای آسیایی رواج دارد و سرمایه گذاری خوبی بخصوص طی سال های اخیر در این رشته صورت گرفته است.
وی ادامه داد: کشورهای مصر، عربستان و امارات طی سال های اخیر به کاراته توجه ویژه ای داشته اند و امروز در میدان رقابت حرف های زیادی برای گفتن دارند.
احمدی یادآور شد: کشور آذربایجان نیز که میزبانی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را برعهده دارد در چند سال گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته و امروز یکی از جدی ترین رقبای ایران در راه کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید.
کاراته کا کرمانشاهی در ادامه به آمادگی خوب تیم ملی کاراته ایران در آستانه رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون شک اگر مسائل پشت پرده و ناداوری علیه ایران رخ ندهد شانس اول کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود.
وی گفت: با این حال ملی پوشان کاراته ایران آنقدر آماده هستند که حتی اگر مسائلی نظیر ناداوری رخ دهد بازهم با قدرت به کار خود ادامه داده و با کسب عنوان قهرمانی به کشور باز گردند.
احمدی همچنین با بیان اینکه اکنون دومین اردوی آمادگی تیم ملی کاراته ایران به میزبانی تهران در حال برگزاری است، گفت: در این اردو ملی پوشان زیرنظر کادر فنی آخرین کارهای تاکتیکی را مرور می کنند.
وی در پایان و با بیان اینکه تا زمان آغاز مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حدود 2 هفته دیگر فرصت باقیست، گفت: تا آن زمان همه ملی پشوان به اوج آمادگی خود می رسند و با قدرت به این رقابت ها اعزام خواهیم شد.
چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 22 تا 31 اردیبهشت در باکو پایتخت آذربایجان برگزار و کاروان 280 نفره ایران در 19رشته ورزشی به این رقابت ها اعزام می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.