ارتش سرافراز جمهوری اسلامی که 29 فروردین به نام این دلاورمردان مزین است در نزدیکی دهه چهارم انقلاب اسلامی، با صلابت و اقتدار از تمامیت ارضی ایران و آرمان های این ملت دفاع می کنند و خار چشم دشمنان شده است.
ارتش بعد از انقلاب حضور درخشانی در همه عرصه ها و صحنه ها داشته و افتخارات آن بی شمار است، در جنگ تحمیلی اجازه جولان به دشمن را نمی داد و زمین، هوا و دریا را بر روی آنان بست تا ایران مانند همیشه پر صلابت بماند.
غرب ایران رشادت ها و شجاعت های دلاورمردان ارتش را به خوبی لمس و درک کرد، آنجایی که هوانیروز توطئه منافقان درعملیات مرصاد را درهم کوبید و اجازه پیش روی آنها به داخل کشور را نداد.
مرزداران غربی بازهم در زمان شکل گیری گروه تکفیری داعش در سال 93 شاهد شجاعت و دلاوری، ارتشیان بودند که با استقرار در نوار مرزی غرب کشور اجازه جولان اعضای این گروهک ها را ندادند و با صلابت و اقتدار دشمن را وادار به عقب نشینی و عدم هرگونه تحرکی کردند.
ارتش انقلابی در کنار آمادگی رزمی و توان دفاعی و تجهیز به امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی روز دنیا به سلاح ایمان و تقوا نیز مجهز است و این ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ممتاز و برجسته کرده است.
در سایه آمادگی ارتشیان و سایر نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی در منطقه ناآرام خاورمیانه، جزیره ای با ثبات و دارای امنیت پایدار است و کشور در بهترین وضعیت امنیتی به سر می برد.
ارتش مردمی همواره مورد حمایت ملت و امام امت بوده و هست و خواهد بود و این ملت هیچگاه فرزندان خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان های والای اسلامی و ارزشی تنها نمی گذارند و همواره حامی و پشتیبان آنها خواهند بود.
48 هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران سند افتخار این نیروی مکتبی است که هر شهید آن با خون خود نهالی از این انقلاب را آبیاری کرده و اکنون گلستانی به نام ایران را به ملت مسلمان و آزادی خواه این کشور تقدیم کرده اند.
**خبرنگار ایرنا در کرمانشاه
8066/1042 **انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.