حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه افزود: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه دلاوران ارتشی با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با اقتدار از مرزهای کشورمان دفاع می کنند و به هیچ کس اجازه نمی دهند تا به ایران اسلامی نگاه چپ بکند.
وی اضافه کرد: ارتش و نیروهای مسلح کشورمان زیر سایه پرچم توحید خدمت می کنند و نشانی که در پیشانی خود دارند، کلمه الله است که باید خدمت کردن در زیر این کلمات مقدس را افتخاری بزرگ برای خود بدانند زیرا این افتخار نصیب هیچ نیروی مسلح دیگری در دنیا نشده است.
وی با اشاره به دفاع امام راحل از جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های اولیه انقلاب اظهار کرد: معاندان در اول پیروزی انقلاب اسلامی سعی داشتند تا ارتش منحل شود و از بین برود ولی امام (ره) با تیزبینی تشخیص دادند که ارتش نباید منحل شود بلکه با قدرت تمام باید به کار خود ادامه دهد.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: ارتشیان دلاور نیز در آن زمان نشان دادند که پیرو خط امام و در خدمت مردم هستند و آن را با نثار خون خود در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای آماده مجاهدت در برقراری امنیت پایدار در کشور است.
امیر سرتیپ دوم ستاد کیومرث شرفی افزود: ارتشیان برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده اند و از هیچ قدرتی واهمه ای ندارد.
به گزارش ایرنا در این مراسم، نیروهای مسلح آذربایجان غربی از مقابل تمثال حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
همچنین در این آیین با اهدای لوح و هدایایی از فرماندهان دوران دفاع مسد ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی شد.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.