به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در این آیین که از ساعت 9 صبح سه شنبه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امام جمعه اهل سنت، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادها، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در بزرگراه حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار شد، گردان ها و تیپ هایی از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی توان و اقتدار رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
مسئولان حاضر در این آیین قبل از آغاز مراسم به تمثال حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
فرمانده ارتش استان کرمانشاه و ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور در این آیین با گرامیداشت سالروز ارزش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای ارتش هم اکنون در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و نظام و انقلاب و ملت ایران به سر می برد.
امیر فرهاد آریان فر، با بیان اینکه ارتش هم اکنون به روزترین تجهیزات و امکانات و زبده ترین نیروها را در اختیار دارد، افزود: ارتش جهت مقابله با استکبار جهانی در هر لباس، مرام و رویکردی که بخواهند با نظام اسلامی وارد کارزار شوند، آمادگی مقابله و مبارزه دارد.
او گفت که در قبال لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران این اطمینان را به آنها می دهیم که در حراست از اسلام و در مقابل با دشمنان انقلاب اسلامی با هر رویکرد، تاکتیک و تکنیکی مقابله می کنیم.
او با اعلام اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره به شعار 'ارتش فدای ولایت' و 'ارتش فدای ملت' پایبند است و افزود: امروز این آمادگی را داریم که در مقابل هرگونه تهدیدی در جوار مرزها و یا فراسوی مرزهای جمهوری اسلام ایران به سرعت وارد عمل شویم و با شدت و حدت با دشمنان مبارزه کنیم.
فرمانده ارتش استان کرمانشاه و ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور در ادامه سخنان خود گفت: استکبار جهانی تلاش کرد که با تجهیز گروه های تکفیری در مرزهای جمهوری اسلامی ، ایران را با مشکلاتی مواجه کند اما در سال 93، ارتش جمهوری اسلامی با هشت تیپ رزمی و یک قرارگاه لشکری در کمتر از 72ساعت در مرزهای غربی کشور مستقر شد.
امیر آریان فر اظهار کرد: امروز دشمنان در مقابل جوانان با ایمان، شجاع و سلحشور نیروهای مسلح ایران اسلامی زانو خم کرده و توان هیچ تحرکی را ندارند.
وی تقدیم 48 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده سرفراز را از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: همچنان آماده دفاع از کیان اسلام، انقلاب اسلامی و ملت ایران هستیم و اجازه تجاوز و تعدی به دشمنان این مرز و بوم را نمی دهیم.
وی اضافه کرد که به برکت خون شهدا و جان فشانی های نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی، ارتش سرافراز اسلام همچنان تحت فرمان ولایت فقیه از حیثیت، شرافت و سرحدادت جمهوری اسلامی دفاع و حراست می کنند.
در ادامه این آیین نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه توان دفاعی، نظامی، موتوری و تجهیزاتی خود را به مدت 2 ساعت به نمایش گذاشتند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.