به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی به نقل از سرهنگ 'رضا شیرزادی' اعلام کرد: شخصی با عنوان مامور بانک به منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده و مدعی می شود که مبلغ 250 میلیون ریال برنده شده اند تا از این طریق بتواند اخاذی کند.
وی با بیان اینکه صاحب خانه به دلیل اظهارات ضد و نقیض مامور قلابی به وی مشکوک می شود و موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان می گذارد، گفت: ماموران انتظامی کرمانشاه به سرعت به محل اعزام شدند و پس از بازرسی های اولیه از فرد مذکور یک گرم مواد مخدر شیشه و مقداری مواد بیهوش کننده کشف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است، عنوان کرد: شهروندان به هیچ عنوان به چنین افرادی اعتماد نکنند و آنان را به داخل منزل راه ندهند.
سرهنگ شیرزادی افزود: ماموران دستگاه های دولتی زمان مراجعه به شهروندان موظف هستند کارت شناسایی خود را ارائه دهند، در غیر این صورت نباید به آنان اعتماد کرد.
وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان گذارند تا از آسیب رسیدن با جان و مال آنها جلوگیری شود.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.