به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته درخشش حسین کیهانی و محمدجعفر مرادی دوندگان استان در رقابت های بین المللی تهران (پارس) با کسب دو عنوان قهرمانی بود.
این رقابت ها در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان 200 دونده از 40 کشور خارجی و 500 دونده ایرانی با هم رقابت کردند که در مسافت 10 کیلومتر حسین کیهانی دونده کرمانشاهی زودتر از بقیه رقیبان به خط پایان رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی جایزه یک هزار دلاری را هم از آن خود کرد.
در مسافت 42 کیلومتر نیز محمدجعفر مرادی دونده المپیکی کرمانشاه مقام قهرمانی و جایزه سه هزار دلاری را از آن خود کرد.

** کسب دو مدال برنز در مسابقات کاراته امیدهای کشور
مسابقات کاراته امیدهای قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان مریوان برگزار و سینا جلیلیان و مهران حیدری ورزشکاران کرمانشاهی موفق به کسب دو مدال برنز شدند.
جلیلیان در مسابقات وزن 55- کیلوگرم که با حضور 64 کاراته کا و حیدری در وزن 67- کیلوگرم که در حضور 79 کاراته کای دیگر برگزار شد موفق به کسب مدال برنز شدند.

** ورزشکار و مربی کرمانشاهی عازم مسابقات هاکی جام ملت های آسیا می شوند
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به هفتمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا که قرار است به میزبانی قطر برگزار شود، خبر داد و گفت: محسن و مسعود بهلولی بازیکن و مربی کرمانشاهی هستند که در آخرین اردوی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران حضور پیدا کرده اند.
جواد رضایی تبار با بیان اینکه این مرحله از اردوی تیم ملی از روز 21 فروردین آغاز و تا 28 همین ماه ادامه پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در این اردو که به میزبانی استان سمنان برگزار می شود، 14 ورزشکار حضور دارند.
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از پایان این مرحله از اردو، ملی پوشان هاکی ایران روز دوم اردیبهشت عازم قطر محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا می شوند که از پنجم تا هشتم در شهر دوحه برگزار خواهد شد.

**دو مقام پنجمی حاصل تلاش تیم کشتی کرمانشاه در جام دانکلوف بلغارستان
تیم کشتی استان کرمانشاه که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی جام دانکلوف بلغارستان شرکت کرده بود در پایان رقابت ها تنها به کسب دو مقام پنجمی بسنده کرد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف در شهر روسه بلغارستان با حضور 24 تیم از 19 کشور جهان برگزار شد که در روز نخست این رقابت ها نیز در وزن 57 کیلوگرم، خیراله قهرمانی در کشتی مقابل حریف مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 74 کیلوگرم، رضا افضلی در کشتی مقابل حریف ترکمنستانی دچار مصدومیت شد و به مبارزه ادامه نداد.
در وزن 97 کیلوگرم نیز روزبه محبی مقابل حریفی از کشور روسیه شکست خورد و با توجه به حضور نیافتن این حریف در دیدار فینال، از مسابقات حذف شد.
در روز دوم این رقابت ها و در وزن 61 کیلوگرم بهزاد بهروزی راد مقابل جمار اوتار سلطانوف قهرمان المپیک شکست خورد اما با توجه به راهیابی این کشتی گیر به دیدار فینال بهروزی راد با پیروزی در دیدارهای شانس مجدد راهی دیدار رده بندی شد و با شکست مقابل حریف خود در این دیدار به عنوان پنجم رسید.
در وزن 86 کیلوگرم مسعود حیدریان و ارشک محبی با شکست مقابل کشتی گیران قزاقستانی از دور رقابت ها کنار رفتند.
در وزن 125 کیلوگرم سید یونس جعفری حریف هندی را از پیش رو برداشت اما در دور بعد مقابل حریف خود مغلوب شد و راهی دیدار شانس مجدد شد، جعفری با پیروزی در این مرحله به دیدار رده بندی راه یافت که با شکست در برابر حریف خود به عنوان پنجم بسنده کرد.

** ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی بوکس آسیا اعزام می شود
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه از اعزام بوکسور کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان خبر داد و گفت: سالار غلامی ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به رقابت های قهرمانی آسیا در ازبسکتان اعزام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تیم بوکس ایران با هشت ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی آسیا می شود، گفت: غلامی نماینده وزن 91 کیلوگرم کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
فشی ادامه داد: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از دهم اردیبهشت آغاز می شود و تیم کشورمان نیز با هشت ورزشکار روز هفتم این ماه عازم تاشکند ازبکستان می شود.

** کشتی گیر نوجوان کرمانشاهی عازم رقابت های قهرمانی آسیا شد
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از اعزام میثم زارع کشتی گیر نوجوان کرمانشاهی به رقابت های بین المللی جام فدراسیون آذربایجان در شهر باکو خبر داد و اظهار کرد: زارع نماینده وزن 76 کیلوگرم ایران در رقابت های جام فدراسیون آذربایجان خواهد بود.
وی ادامه داد: این رقابت ها طی روزهای 26 و 27 فروردین به میزبانی شهر باکو و با حضور 25 کشور برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.