به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز چهارشنبه وارد کرمانشاه می شود و قرار است بعد از ورود به استان برای افتتاح بیمارستان 64 تخت خوابی سنقر با 120 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان سفر کند.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در این سفر که تا روز جمعه ادامه دارد، پروژه های مهم و زیربنایی مانند بیمارستان ها، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، اتاق عمل و مراکز رادیوتراپی، پزشکی هسته ای و آنژیوگرافی و اتاق های عمل برخی از بیمارستان های استان توسط وزیر بهداشت افتتاح می شود.
دکتر حسین کریم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) با 100میلیارد ریال اعتبار و کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی کرمانشاه با 80 مطب در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و 140 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.
وی افتتاح دانشکده علوم و صنایع غذایی در زمینی به متراژ 600 متر مربع و 10 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه ها اعلام کرد و افزود: در این سفر همچنین اتاق های عمل بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه در زمینی به متراژ 2 هزار و 400 مترمربع و 120میلیارد ریال افتتاح می شود.
مرکز تحقیقات اختلالات خواب بیمارستان فارابی به عنوان تنها مرکز غرب کشور از دیگر پروژه های افتتاحی در سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه است که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این مرکز در زمینی به متراژ 400 متر مربع ساخته شده و 2 میلیارد ریال نیز برای آن هزینه شده است.
افتتاح مرحله دوم بیمارستان 120 تختخوابی امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در زمینی به متراژ 10 هزار و 500 متر مربع و 420 میلیارد ریال، افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی دکتر معاون صحنه با 120 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی در زمینی به متراژ 800 مترمربع و هفت میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی است که در سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه افتتاح می شود.
کریم در ادامه به افتتاح آنژیوگرافی سوم بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه در راستای اجرای طرح مدیریت درمان سکته های حاد قلبی خبر داد و گفت: این طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار در این سفر افتتاح می شود.
به گفته او، مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه نیز که با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است در این سفر افتتاح می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است عصر امروز چهارشنبه وارد کرمانشاه شود و سپس در اولین روز سفر خود به شهرستان سنقر برود.
دکتر هاشمی همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه نیز مهمان مردم استان کرمانشاه است و قرار است به چند شهرستان استان نیز سفر کند.
این سومین سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه است، دکتر هاشمی در اوایل دولت تدبیر و امید سفری به کرمانشاه داشت و همچنین در 27 تیر ماه 95 نیز در قالب کاروان دولت تدبیر و امید به استان سفر کرد.
در دومین سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه که تیر ماه سال گذشته انجام شد، هاشمی هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه اختصاص داد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.