جواد رضایی تبار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محسن و مسعود بهلولی بازیکن و مربی کرمانشاهی هستند که در آخرین اردوی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران حضور پیدا کرده اند.
وی ادامه داد: این مرحله از اردوی تیم ملی از روز 21 فروردین آغاز و تا 28 همین ماه ادامه پیدا می کند.
رضایی تبار خاطرنشان کرد: در این اردو که به میزبانی استان سمنان برگزار می شود، 14 ورزشکار حضور دارند.
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از پایان این مرحله از اردو، ملی پوشان هاکی ایران روز دوم اردیبهشت عازم قطر محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا می شوند.
وی گفت: هفتمین دوره مسابقات هاکی جام ملت های آسیا که حکم انتخابی رقابت های جهانی آلمان را نیز دارد از پنجم تا هشتم در شهر دوحه برگزار خواهد شد.
رضایی تبار در پایان و با بیان اینکه تیم ملی هاکی ایران در گروه اول با تیم های مالزی،عمان و قطر همگروه شده است، گفت: تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات جام جهانی 2018 آلمان را کسب می کنند.

** بسکتبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد
رئیس هیات بسکتبال شهرستان کرمانشاه از دعوت بسکتبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: راشین اسدپور بسکتبالیست کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردوی آمادگی تیم جوانان کشور دعوت شده است.
بیژن ثابتی با بیان اینکه اردوی تیم ملی از روز 24 فروردین آغاز و تا 27 همین ماه ادامه پیدا می کند، گفت: 22 بازیکن دعوت شده تمرینات خود را در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهند کرد.
وی در پایان از محسن شاه علی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.