فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: آتش‌سوزی در بازار زرگرهای کرمانشاه مهار شد و اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال پاکسازی منطقه هستند که برای آمادگی در برابر خطرات احتمالی تعدادی از ماشین‌های اطفای حریق در محل حادثه باقی خواهد ماند.

فرماندار کرمانشاه از استقرار نیروهای انتظامی برای کنترل تأمین امنیت منطقه خبرداد و افزود: با اطفای حریق در بازار زرگرهای کرمانشاه به اداره برق اجازه داده شد برای شب برق اصلی معبر عبوری را روشن کند.

رنجبر با تقدیر از زحمات نیروهای آتش‌نشانی در اطفای حریق در بازار سنتی طلافروشهای کرمانشاه گفت: با وجود عدم دسترسی به کوچه پشت بازار سنتی و سختی بسیار در اطفای حریق، نیروهای آتش‌نشانی از طریق پشت‌بام اقدام به اطفای حریق کردند.

وی با اشاره به حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیریت بحران و شهردار کرمانشاه در محل حادثه افزود: اعضای شورای مدیریت بحران در لحظات ابتدایی آتش‌سوزی به محل فراخوانده شدند و برای جلوگیری از خطرات احتمالی برق و گاز منطقه قطع شد.

فرماندار کرمانشاه دلیل وقوع حادثه را نیازمند کار کارشناسی دانست و گفت: آتش‌سوزی از یک مغازه آغاز می‌شود و به مغازه‌های کناری سرایت می‌کند که براساس بررسی ظاهری تا 40 مغازه در این منطقه دچار خسارت شده‌اند.

فیلم زیر نخستین دقایق آتش‌سوزی در بازار سنتی طلافروشهای کرمانشاه را نشان می‌دهد:

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607713
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.