حجت الاسلام رحیم جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اطهارداشت: این رسانه ها در راستای تحقق شعار سال و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد امیدآفرینی در سطح جامعه در قالب یک جشنواره انتخاب خواهند شد.
وی افزود: اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگوی مصرف و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، پرهیز از اسراف و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار، راهکارهای مقابله با کالای قاچاق و نقش آن در افزایش استفاده از تولید ملی و ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی از محورهای این جشنواره هستند.
وی افزود: ظرفیت های تجاری، منطقه ای، گردشگری و هنری استان در تحقق رشد اقتصادی پایدار و تحقق گفتمان اقتصاد مقاومتی، موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای کسب و کار امیدآفرین در جامعه و انعکاس خدمات دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه از دیگر محورهای این جشنواره هستند.
جعفری با بیان اینکه گستره اجرای این جشنواره به صورت استانی ویژه مطبوعات استانی، خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی دارای مجوز است، عنوان کرد: نشریات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی می توانند کلیه آثار منتشر شده خود را با موضوع اقتصاد مقاومتی و محورهای مطرح شده از ابتدای سال جاری تا 30 تیر ماه به دبیرخانه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تحویل دهند.
وی اعلام کرد: انتخاب برترین نشریات توسط هیات داوران و به صورت کلی در حزوه های مختلف ( تیتر، یادداشت، مقاله ، خبر، گزارش و سایر حوزه ها) صورت خواهد گرفت و به یکی از رسانه های استان نیز نشان اقتصاد مقاومتی اهدا می شود.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.