آیت الله حسن ممدوحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز 12 فروردین موج بزرگی در دنیا به راه انداخت و مستکبران و حامیان آنها را از خواب و توهم سلطه گری بیدار کرد.
به اعتقاد او، بسیاری در جهان تصور می کردند همه چیز در دنیا تحت اراده چند کشور زورگوست و برای ماندن هیچ راهی جز تقلید و تبعیت از آنها وجود ندارد اما قیام ملت ایران و آرای 98 درصدی مردم به یک نظام مخالف استکبار، آنان را شوکه کرد.
به باور آیت الله ممدوحی، روزها هیچ تفاوتی با هم ندارند و آنچه به ایام شرافت و اعتبار می بخشد رویدادها و اتفاقاتی است که در آنها افتاده و بر همین مبنا روز 12 فروردین یک روز بزرگ و الهام بخش است که حادثه‌ای الهی با نقش‌آفرینی مستقیم مردم را در تاریخ کشور ثبت کرده است.

**به گواه تاریخ ادعاهای ضدایرانی غرب بی اساس است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادعاهای حقوق بشری و ضد ایرانی غربی‌ها را بی اساس خواند و عنوان کرد: کسانی که چشم های خود را بسته اند و نمی‌خواهند واقعیت ها، انتخابات و مردم‌سالاری دینی را در ایران ببینند حتی با ارائه‌ هزاران استدلال و دلیل هم از ادعاهای خود کوتاه نمی آیند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان آغاز کار خود را با انتخابات و رأی مردم آغاز کرد اما عده ای هم چون موجودات شب کور با هزاران نورافکن و چراغ هم توان دیدن واقعیت را ندارند و حتی اگر هزاران حقیقت اعجاب‌آور در جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد، دشمنان حاضر به دیدن آن نیستند.
نماینده سابق مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به رویکرد ضد ایرانی دولت جدید آمریکا گفت: آمریکایی‌ها هزاران گرفتاری و مشکل در داخل و سایر نقاط دنیا دارند اما آنچنان برای مقابله با جمهوری اسلامی توان و وقت می‌گذارند که گویا اصلی‌ترین و تنها دغدغه آنان ایران است.
وی افزود: البته در چهار دهه اخیر آمریکا هر کاری که از دستش بر می‌آمده علیه جمهوری اسلامی انجام داده و از هیچ دشمنی دریغ نکرده است اما اگر آنها عاقل باشند و ملت ایران و رهبری معظم انقلاب را به درستی شناخته باشند، باید دست از این رویکرد اشتباه بردارند.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.