حسین پارسا پور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آمار اسکان نوروزی در واقع 74 هزار و 931 نفر روز بوده است که این تعداد مهمان نوروزی در قالب 13 هزار و 876خانواده به استان سفر کرده اند.
به گفته وی، مسافران نوروزی در 240 مدرسه با بیش از 2 هزار و 200 کلاس درس و 15 باب خانه معلم آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان یافته اند.
آنچنان که پارساپور گفت، اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان به سه بخش ویژه، الف و ب تقسیم شده اند که بخش ویژه دارای همه امکانات یک مسافرخانه خوب است اما بخش الف از این امکانات تنها فاقد تخت خواب و بخش ب هم فاقد تخت خواب و تلویزیون است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: اولویت اصلی ما ارائه خدمات به فرهنگیان است اما در صورت وجود ظرفیت به سایر اقشار نیز خدمات ارائه می کنیم.
وی افزود: هزینه اقامت در این اماکن برای مسافران نوروزی اندک و برای فرهنگیان خیلی کمتر از سایر اقشار است.
پارساپور همچنین گفت که خانه معلم شماره 2 استان بزودی به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.
اسکان مسافران نوروزی تا پایان امروز 12 فروردین ادامه دارد.
به گفته جلیل بالایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز 9 فروردین نزدیک به یک میلیون مسافر وارد استان شده اند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
7444/8066 خبرنگار: عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.