به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ اسدالله رازانی روز پنجشنبه در در بازدید از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک کرمانشاه با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان باتوجه به وضعیت ویژه استان کرمانشاه افزود: برای سهولت و تسریع در امور مربوط به حمایت از تولیدکنندگان و انجام امور اداری آنها به تمام تولیدکنندگان کوشا و فعال استان گفته ام که هر زمان که نیاز به جلسه یا هماهنگی خاصی برای پیشبرد امور تولیدی داشتند بدون واسطه و مستقیما با من تماس بگیرند.
در این بازدید، مدیرعامل مجتمع روژین تاک از اینکه استاندار کرمانشاه این بستر را فراهم آورده است که تولیدکنندگان بدون واسطه با مدیریت ارشد استان ارتباط و تماس داشته باشند قدردانی کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه از گلخانه در دست ساخت چهار هکتاری روژین تاک بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفت.
بنا به اظهارات مجری طرح، این گلخانه قابلیت کشت 105میلیون نشا گیاهان مختلف اعم از40 میلیون نشا گوجه فرنگی و 65 میلیون نشاء نباتات صنعتی و‌گیاهان دارویی را در سال دارد که مبلغ 200میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای آن درنظر گرفته شده است که از طریق بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.
3033انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.