به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه و در منطقه اورامانات واقع شده و علاوه بر وجود مراکز تجاری و بازار خرید از طبیعت زیبا و بکر هم برخوردار است.
دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه با بیان اینکه بازار جوانرود از پربازدیدترین نقاط استان در نوروز 96 است، گفت: بازار جوانرود از سال ها قبل تاکنون همواره مورد توجه گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه در ایام نوروز بوده است.
جلیل بالایی افزود: امسال نیز در ایام نوروز بازار جوانرود مملو از حضور گردشگران و میهمانان نوروزی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه گفت: بازار جوانرود به دلیل نزدیک بودن به مرز عراق دارای کالاهایی است که عمدتا نرخ آنها پایین تر از دیگر بازارهای کشور است و به همین دلیل مورد استقبال و توجه مردم و به ویژه گردشگران قرار می گیرد.
بالایی یادآور شد: شهرستان جوانرود همچنین به عنوان بخشی از منطقه اورامانات دارای جاذبه های بسیار دیگری همچون منطقه گردشگری سفیدبرگ است که این روزها مملو از گردشگر می باشد.
دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: امسال با وجود بارش های پیاپی باران و نامساعد بودن شرایط جوی، شاهد افزایش ورود گردشگران و از آن مهمتر افزایش مدت اقامت و اسکان مسافرین نوروزی در استان بودیم.
براساس آمارهای اعلام شده بیش از 900هزار گردشگر از ابتدای آغاز تعطیلات نوروز تاکنون از استان کرمانشاه دیدن کرده اند.
3033انتشار دهنده:فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.