سرهنگ مراد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این محدودیت ها در پنج بخش کلی و موردی تا تاریخ 14فروردین ادامه خواهد داشت و از همه کسانی که این محدودیت ها شامل آنها می شود می خواهیم قبل از شروع به سفر این محدودیت ها را در برنامه خود مد نظر قرار دهند، چرا که ماموران پلیس راه ناچارند به منظور حفظ ایمنی جاده ها برای سفرهای نوروزی از ادامه حرکت آنان جلوگیری نمایند.
وی گفت: قبلا این محدودیت ها به طرق مختلف اطلاع رسانی شده اند ولی در اینجا بار دیگر این محدودیت ها اعلام می گردد تا همه کاربران ترافیک بتوانند بر مبنای آن برنامه ریزی داشته باشند:
1-عبور و مرور انواع موتورسیکلت تا پایان تعطیلات نوروز در تمام بزرگراه های استان ممنوع می باشد و در سایر راه ها چنانچه ضرورت ایجاب نماید محدودیت اجرا خواهد شد.
2-تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13/1/96 در تمام راه های استان ممنوع خواهد بود و این محدودیت استثنایی ندارد.
3-تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 الی 24 در روزهای 12 و 14 فروردین 96 در محور اسلام آباد پل دختر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی و یا دارای مجوز ار راهور ناجا ممنوع خواهد بود.
4-رفت و برگشت تمام خودروهای ترانزیت مواد سوختی به مرزهای غربی استان از ساعت 7 روز 11/1/96 الی ساعت 24 روز 14/1/96 بدون استثنا ممنوع خواهد بود، مضافاً اینکه تردد این وسایل نقلیه در ایام خارج از محدودیت صرفاً در طول روز از طلوع تا غروب آفتاب مجاز است و شب ها باید در پارکینگ های بین راهی متوقف شوند.
5- حمل و نقل محموله های ترافیکی حتی آنها که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند در تمام راه های اصلی برون شهری استان از ساعت 7 روز 10/1/96 تا ساعت 6 صبح روز 15/1/96 ممنوع است.
طول راه های استان کرمانشاه شامل راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی هشت هزار و 304 کیلومتر است که شامل 780 کیلومتر راه شریانی، 605 کیلومتر راه اصلی، 457 کیلومتر راه ترانزیتی، 330 کیلومتر بزرگراه و بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی، است.
3033 انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.