به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی عصر سه شنبه در نشست اعضای شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما برای برگزاری انتخابات باید دقیقا به مر قانون توجه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات باید امانت داری و حفظ اعتماد مردم همواره مورد نظر قرار گیرد تا همچون دوره های گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
معاون استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مردم در تمامی عرصه ها همپای نظام هستند و به آن اعتماد دارند و ما نباید اعتماد مردم را از بین ببریم.
شاه حسینی تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو به کار بگیریم.
وی در پاسخ به سوالی در باره انتخابات شورای اسلامی شهر سومار گفت: میزان ثبت نام کنندگان برای شورای شهر سومار به حد نصاب نرسیده و این شهر نمی تواند شورای شهر داشته باشد.
وی همچنین در باره تخلفات انتخاباتی گفت: بخشی در ستادهای اجرایی انتخابات برای نظارت بر تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته شده اند.
معاون استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود، در رابطه با ارتباط بین هیات های نظارت و اجرایی انتخابات گفت: خوشبختانه هیات های اجرایی و نظارت به خوبی با هم همکاری دارند و تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات به کار می گیرند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.