به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن سلیمانی روز سه شنبه در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات 29 اردیبهشت ماه به کار گرفته است.
وی افزود: هیات های اجرایی و نظارت انتخابات باید با یکدیگر نشست های متعددی داشته باشند و در کنار هم‌ برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنند.
وی افزود: خوشبختانه استانداری کرمانشاه نیز در زمینه برگزاری انتخابات به خوبی تلاش می کند و هم افزایی خوبی با هیات نظارت بر انتخابات دارد.
سلیمانی با اشاره به اصل ششم قانون اساسی مبنی بر اداره امور کشور با رای مردم، گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید براساس قانون بر این دوره از انتخابات نظارت داشته باشند و به اعتراض نامزدهای احتمالی رسیدگی کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی برای انجام وظایف هیات های نظارت مجاز است اما باید مراقب بود که از این امکانات برای تبلیغات استفاده نشود.
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: هیات های نظارت می توانند بر تمامی مراحل انتخابات نظارت داشته باشند و بر رفتارهای انتخاباتی را زیر نظر بگیرند.
سلیمانی در رابطه با خرید فروش رای گفت: خرید و فروش رای به طور قطع جرم محسوب می شود و هیات های نظارت بر انتخابات باید در این زمینه نظارت داشته باشند.
وی ادامه: باید توجه داشت که تبلیغات علیه نامزدهای انتخابات نیز جرم محسوب می شود و با آن برخورد خواهد شد.
7445/8066 خبرنگار سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.