حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نامگذاری امسال رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بیانگر اهمیت بحث تولید و اشتغال در کشور است.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند، افزود: پرورش و بالفعل ساختن استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید، باید مهمترین هدف دولت در برنامه ریزی کشور باشد تا شعار امسال به خوبی محقق شود.
وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در تحقق شعار سال رهبری، بیان کرد: نقش حوزه های علمیه و ائمه جمعه و جماعات در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات بومی و خرید مردم از تولیدات ملی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی بی بدیل و اثرگذار است.
امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه رهنمودهای رهبری باید نصب العین همگان باشد، ادامه داد: در صورت اجرای دقیق فرامین رهبری در بخش های مختلف، مسیر رشد و توسعه بیش از پیش کشور هموار می شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، برای تحقق شعار سال رهبری اهتمام بیشتری صورت گیرد.
7079/7399/8066 خبرنگار: سیروس صدیقی چگینی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.