به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در سالی که گذشت متجاوزان و ظالمان، ظلم و تعدی های زیادی علیه مسلمانان منطقه انجام دادند که امت اسلامی باید همچنان وحدت و عزت خود را حفظ کنند.
وی تصریح کرد: وحدت به عنوان بزرگ ترین نیاز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می بندد.
امام جمعه روانسر با تاکید بر اینکه باید همه قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم اضافه کرد: همه باید با وحدت و همبستگی این امنیت و آرامش را پاس داشته و در راه تداوم آن گام برداریم.
ماموستا غفوری با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: فاطمه (س) در جهان اسلام از جایگاه و منزلت بسیار والا و خاصی برخوردار است و افتخار می‌کنیم که فاطمه زهرا (س) الگوی همه زنان عالم است.
وی ابراز امیدواری کرد: زنان مسلمان ایران با تمسک به فضائل حضرت زهرا (س) و بهره ‌گیری از ابعاد شخصیتی ایشان بتوانند روز به روز در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی و همچنین نظام اسلامی ایران موفق باشند.
خطیب جمعه روانسر توسعه ارزشهایی چون حیا، عفت و حجاب در جامعه را مستلزم الگوگیری زنان و بانوان از سیره عملی حضرت زهرا (س) عنوان کرد.
وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: انسان باید در خلقت جهان هستی تفکر و تعقل کند و مسلمانان باید به دین مبین اسلام که دین سعادت و خوشبختی است افتخار کنند.
وی گفت: قتل عام مردم غیرنظامی و بی‌دفاع حلبچه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.
امام جمعه روانسر در ادامه بر دستگیری از نیازمندان و فقرا ، استقبال شایسته از مهمانان و مسافران نوروزی و صیانت از طبیعت تاکید کرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.