به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز یکشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های نوروزی در محل جلسات این سازمان برگزار شد، افزود: این برنامه ها دارای ساختار ترکیبی نمایشی است که علاوه بر طنز دارای برنامه های همچون گفتگو با هنرمندان، هشدارهای پلیسی، هواشناسی و پخش سرود محلی ادر است.
او از وجود 9 برنامه تامینی به مدت چهار هزار و 800 دقیقه در بخش رادیویی نیز خبر داد و از برنامه 'نگار و نیما' به عنوان یکی دیگر از برنامه های نوروزی در بخش صدا یاد کرد و گفت: این برنامه 13 قسمتی در ایام نوروز از ساعت 12 الی 12 و 30 دقیقه ظهر و تکرار آن در ساعت 22 الی 22 و 30دقیقه پخش می شود.
به گفته وی، این برنامه شامل قصه های شنیدنی یک زوج جوان است.
وی با یادآوری اینکه کرمانشاه جزو پنج استان درگیر راهیان نور است گفت: برنامه 30قسمتی 'خاکریز تا خدا' با محور معرفی یادمان های دفاع مقدس در استان در ایام نوروز پخش می شود.
به گفته وی، در بخش سیما در سه نقطه قصرشیرین، بازی دراز و تنگه مرصاد شاهد پخش برنامه های راهیان نور خواهیم بود.
به گفته این مسوول ، مستند 'سیران ولات' از دیگر برنامه های رادیویی است که از 17 قسمت 30دقیقه ای تشکیل شده و در ساعت13الی 13 و 30دقیقه و تکرار آن در ساعت 19الی 19 و 30دقیقه پخش می شود که به معرفی روستاهای هدف گردشگری استان می پردازد.
رحیمی از برنامه گلگشت با محوریت موسیقی محلی براساس درخواست مخاطبان به عنوان برنامه ای دیگر یاد کرد که در ساعت 15الی15و30دقیقه پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه، از مجموعه 300قسمتی با عنوان 'کرمانشاه، گهواره تمدن' به عنوان برنامه شاخص در بخش صدا یاد کرد و گفت: این برنامه 15دقیقه ای، پژوهش محوری است که به بررسی تاریخ استان می پردازد که پس از ایام نوروز پخش می شود.
رحیمی با بیان اینکه استودیو گریزی از اهداف ماست ادامه داد: استفاده از گزارشگران افتخاری، استقرار استودیو رادیو در تاق بستان از دیگر اهداف نوروزی در بخش صداست.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه، در بخش سیما به پخش برنامه 'ساکنان رودخانه قره سو' اشاره کرد و گفت: برنامه های سیما از فروردین 20ساعته می شود.
رحیمی اظهار کرد: در ایام نوروز سیمای کرمانشاه شاهد پخش سریال طنز 'هتل فامیلی' می شود که به گفته وی، اخبار زاگرس در ایام نوروز در ساعت 19 پخش می شود و از ساعت 9صبح ویژه برنامه عید آغاز می گردد.
7460/3033خبرنگار: زهره کریم زاده ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.