جهانبخش حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای قطعه هفتم بزرگراه کربلا در سرپل ذهاب را 32 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 10 میلیارد ریال از این مبلغ جذب و هزینه شده است.
وی اظهار کرد: بزرگراه کربلا یکی از بزرگترین طرح های راهسازی استان کرمانشاه است که بهره برداری از این طرح در صنعت راه، بخش حمل و نقل و ترانزیت کالای استان کرمانشاه تحول بزرگی ایجاد می کند.
وی گفت: طرح بزرگراه کربلا از ورودی شرقی استان کرمانشاه تا شهرستان اسلام ‌آباد‌غرب تکمیل شد و از اسلام‌ آبادغرب تا سرپل ذهاب نیز هم اکنون در دست احداث است.
فرماندار سرپل ذهاب ادامه افزود: قطعات 6 و 7 و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان سرپل ذهاب در محدوده راه این شهرستان واقع شده اند و هم اکنون کار قطعه 7 در حال انجام است.
حیدری تاکید کرد: تمام تلاش مسوولان باید در جهت تسریع در روند عملیات اجرایی این طرح باشد تا مشکلات عدیده ای که در این مسیر وجود دارد، هر چه سریعتر رفع شود.
جاده ارتباطی کرمانشاه تا قصرشیرین در قالب بزرگراه کربلا بیش از 170 کیلومتر مسافت دارد که بخشی از آن به صورت بزرگراه است ولی قسمت هایی از آن همچنان جاده دو طرفه و پرتردد است.
چنانچه عملیات تعریض جاده کرمانشاه تا قصرشیرین (بزرگراه کربلا) بطور کامل محقق و این مسیر ترانزیتی چهار بانده شود، این مهم در روان سازی ترافیک جاده ای با توجه به حجم بسیار سنگین تردد خودروهای سبک و سنگین و تانکرهای ترانزیت سوخت در این جاده تاثیر بسزایی دارد.
سرپل ذهاب با 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با هشت دهستان و 226 روستا دارای 310 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
7079/7399/3012/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.