به گزارش ایرنا قدرت الله دهقان دوشنبه در نشست ستاد اربعین که به منظور پیگیری مسایل و مشکلات خدمت رسانی به زائران در اربعین 96 برگزار شد اظهارکرد: پیگیری های مستمر و حضورشبانه‌ روزی استاندار خوزستان برای رفع مشکلات خدمت رسانی به زائران اربعین درسال جاری توان دستگاه‌های اجرایی را در خدمت رسانی بالا برده و برگزاری جلسات منظم برای ارائه خدمات هرچه بهتر در اربعین 96 نیز انگیزه مضاعفی را به همه دستگاه های خدمت رسان داده است.
وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در اربعین 96 شاهد افزایش دو برابری جمعیت زائران حسینی در مرزهای استان هستیم که به منظور کنترل این جمعیت ، کمیته های مختلفی تشکیل شده و هر یک مسئولیت های خواص خود را دنبال می کنند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان ادامه داد: از جمله اولویت‌ها برای ارائه هرچه بهتر خدمات در اربعین 96 رسیدگی به کارهای عقب افتاده سال گذشته و وعده‌هایی است که به مردم داده شده است.
وی بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که دارای ضرورت است اعزام یک هزار و 250 نفر از مسئولان خدمت رسان مواکب، اماکن و هتل های بین راهی به کربلا است که حج و زیارت استان با هماهنگی سازمان حج و زیارت برنامه های این صفر زیارتی را دنبال می کند.
دهقان تصریح کرد:انتقال آب به پایانه مرزی چذابه نیز یکی دیگر از برنامه های موثر و مصوبات قدیمی بود که با پیگیری های استاندار این اقدام نیز عملی شده در حال انجام است.
وی بیان کرد:همچنین متناسب با افزایش خودروها باید ظرفیت پارکینگ نیز در پایانه های مرزی بخصوص مرز چذابه بیشتر شود.
معاون امنیتی انتظامی استاندارخوزستان گفت: نباید برای ارایه خدمات در اربعین در انتظار حمایت های تهران بمانیم بلکه باید اقدامات اولیه را ماه ها پیش از اربعین در دستور کار قرار دهیم.
وی همچنین توسعه زیرساخت جاده های منتهی به پایانه مرزی چذابه را از جمله اولویت ها برای سهولت در تردد زائران برشمرد و گفت: یکی از اقدامات مهمی است که می‌تواند باعث کاهش ترافیک در پایانه‌ مرزی چذابه شود توسعه جاده بستان - چذابه و جاده عبدالخان به سمت چذابه است.
دهقان یادآورشد: با مدیریت خوب و استفاده از تجربه سال گذشته می توانیم در اربعین 96 خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.