به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش رستم آبادی روز چهارشنبه در جمع اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان روانسر افزود: رعایت اصل قانون، بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات نوعی تکلیف است و باید با دقت تمام رعایت شود.
وی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شهرستان گفت: باید از آرای مردم صیانت کنیم و امین مردم باشیم.
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ادامه داد: میزان مشارکت مردم ایران اسلامی در انتخابات بسیار بیشتر از کشورهایی است که مدعی دموکراسی هستند و همه باید تلاش کنیم زمینه حضور پرشور مردم را فراهم و انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
رستم آبادی بر صیانت از حق و آرا مردم و پرهیز از هر گونه اقدام شائبه دار تاکید کرد.
فرماندار روانسر نیز در این جلسه گفت: برگزاری 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 به عنوان 2 انتخابات ملی و محلی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه جریانات در انتخابات حضوری فعال خواهند داشت.
حسین ویسمرادی افزود: وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم ،امن و با مشارکت حداکثری مردم است و آرای مردم در انتخابات آتی، هم در سطح ملی و هم منطقه ای بسیار تأثیرگذار است.
وی رعایت اصل مهم بی طرفی، حرکت بر مدار قانون را لازمه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور عنوان و تاکید کرد: در اجرا و نظارت بر انتخابات باید طبق قانون عمل کرد.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
براساس اعلام وزارت کشور زمان آغاز رسمی انتخابات شوراهای اسلامی 25 اسفند ماه و زمان شروع صدور دستور انتخابات ریاست جمهوری 22 فروردین سال آتی است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.