به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید ضیاء الدین حزنی همچنین در این بازدید سه خانه نیازمند و مسجد جضرت ابوالفضل عباس(ع) روستای گرگوند را افتتاح و مدرسه سه کلاسه شهید مدافع حرم محمود شقیعی را کلنگ زنی کرد.
او همچنین در ادامه بازدید خود از کارگاه تولید خیاطی خانم بهرامی با اشتغال 45 زن در روستای چنار و دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه با 22 هکتار مساحت بازدید کرد.
سردار حزنی همچنین در جمع مردم روستای گرگوند وظیفه ذاتی سپاه پاسداران را حفظ امنیت و دفاع از میهن اسلامی دانست و گفت: قرارگاه سازندگی سپاه در کنار دولت، بنیاد مستعضفان و کمیته امداد و دیگر سازمان های خدمت رسان برطرف کردن و یا کاهش مشکلات و عقب ماندگی ها مناطق محروم را در اولویت های کاری خود قرار داده است.
وی خدمت رسانی و محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم را افتخار دانست و بر تکمیل شدن طرح های باقی مانده این سازمان در منطقه تاکید کرد.
معاون فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش سازندگی همچنین از بانک انصار خواست با بررسی های وضعیت اقتصادی تک خانواده های روستاهای محروم این بخش به طرح های اقتصادی کوچک آنان با اولویت اقتصاد مقاومتی وام های مناسب پرداخت کند.
روستاییان روستای گرگوند در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات بسیج سازندگی و فعالیت های قرار گاه سازندگی سپاه پاسداران خواستار تداوم و فعالیت بیشتر آنها در مناطق محروم و نیز تکمیل پروژه کانال آبرسانی کشاورزی، جاده آسفالت محور آهوران - سرین، کمک به اشتغال جوانان و آسان گیری در ضمانت وام ها به آنها شدند.
بخش فیروزآباد با جمعیت 27 هزار نفر جمعیت در جنوب شهرستان کرمانشاه قرار دارد.
3209/3033 خبرنگار: عباداله آذرگون ** انتشاردهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.