ابراهیم رحیمی زنگنه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح عیدانه کتاب به مدت یک ماه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این دومین سال است که طرح عیدانه کتاب در کرمانشاه اجرا می شود، گفت: علا‌قه مندان با در دست داشتن کارت ملی خویش در مدت اعلام شده می توانند به کتاب‌ فروشی‌های عضو مراجعه کرده و کتاب ‌های حوزه بزرگسال را با 20 درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.
رحیمی زنگنه یاد آور شد: هریک از علاقه مندان به کتاب می توانند تا سقف 200 هزار ریال از این تسهیلات بهره مند شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه به کتاب فروشی های آذرستان کتاب، خانه کتاب، دانشمند، پاتوق کتاب کرمانشاه، کتاب شهر، دیباچه، کتابفروشی فرهنگ، کتابفروشی حافظ، کتابفروشی حکایت قلم، کتابفروشی احسان، کتابفروشی شمس، کتابفروشی پزشکی شاهمرادی، کلبه کتاب کودک، بامداد و کتاب فروشی روحیار از طرح عیدانه استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور 754 کتابفروشی در طرح عیدانه کتاب مشارکت کرده‌اند.
رحیمی زنگنه در پایان گفت: علاقه مندان برای دریافت آدرس دقیق کتابفروشی های عضو طرح می توانند به سایت http://www.ketab.ir مراجعه کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.