به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: بی طرفی و حرکت بر مدار قانون وظیفه همه دستگاههای اجرایی است.
وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر این امر ملی با همکاری و همدلی با هیات نظارت تلاش خواهیم کرد سرافرازانه این انتخابات را برگزار کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و عرصه ای است که می توانیم امنیت ملی را در سطح جهان افزایش دهیم.
محمدی اضافه کرد: مردم ثابت کرده اند که در روز انتخابات با شور و شعور حاضر خواهند شد و هر آنچه که مردم صلاح دانستند ما وظیفه پذیرش آن را داریم.
وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به استقلال کشور، تمامیت ارضی، ارزشهای جمهوری اسلامی عشق و علاقه دارند و به طور قطع همین مردم در اردیبهشت سال آینده بار دیگر شور و شعور و همبستگی ملی را نشان خواهند داد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید فضایی ایجاد کنیم که همه کسانی که ملتزم به قانون اساسی هستند و این نظام را قبول دارند به بیان دیدگاههای خود بپردازند و برگزاری نشست ها، سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم می کند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.