فرهاد همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بارندگی شدید چند روز گذشته به پل شرف شاه در مسیر رودخانه سومار، 80 درصد خسارت وارد کرد و دیوار ساحلی حفاظ جاده در مسیر این رودخانه به طول 100 متر را به طور کلی تخریب کرد.
وی با بیان اینکه ریزش و رانش ارتفاعات در محور گلین هم باعث ایجاد خسارت به راه روستایی نجار گلین از توابع شهرستان گیلانغرب شده است، افزود: بهسازی و مرمت نقاط آسیب دیده توسط گروه های راهداری با انجام کف چینی و بتن ریزی پل های خسارت دیده در محور سومار آغاز شده و تلاش می شود مشکلات بوجود آمده در کمترین زمان ممکن رفع شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب در ادامه سخنان خود از طرح سامان دهی محل های استقرار کامیون های باری و بازار میوه فروشان شهرستان در آستانه ایام پایانی سال خبر داد.
همتی بیان کرد: به منظور تسهیل در تردد خودروها در راه های اصلی، علاوه بر لکه گیری و مرمت نقاط آسیب دیده، بهسازی و حذف 26 نقطه حادثه خیز هم در دستور کار است.
وی بر لزوم اهتمام همه دستگاه های اجرایی ذیربط برای ایجاد تسهیلات مناسب در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد و خواستار مهیا شدن امکانات لازم به بهترین شکل ممکن برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در گیلانغرب شد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 500 کیلومتر راه دارد که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
هت تردد مهمانان ومسافران نوروزی در کل 500 کیلومتر راههای شهرستان شد
شهبازپور- گیلانغرب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.