به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در آیین عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در محل مسجد پنج تن آل عبا مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب برگزار شد، گفت: عشق به ولایت در سراسر زندگی نورانی این بزرگ بانوی اسلام موج می زد.
وی اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) شایسته ‌ترین الگوی بانوان است و با اتخاذ راهکار درست و اصولی، سیره و مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان باشد.
وی با اشاره به این که بانوان باید سیره عبادی ، سیاسی ، عملی و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند، اظهارداشت: ابعاد زندگانی به ویژه شیوه همسرداری و تربیت فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای تحکیم بنیان خانواده‌ها باشد.
امام جمعه سرپل ذهاب بیان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان جایگاه و فضیلت حضرت زهرا (س) و سبک زندگی اسلامی در جامعه است و در صورت تحقق این مهم، کانون گرم خانواده از بسیاری آسیب های اجتماعی در امان خواهد بود.
حجت الاسلام فاطمی نسب، ارزش فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر درس های ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: همه ما باید به فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی خودمان ارزش نهاده و با نشر ارزش های انقلابی با فرهنگ پوچ و بی ارزش غربی ها مقابله کنیم.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.