جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب روز پنجشنبه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی هویزه ، شلمچه ، فتح المبین و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
سرگرد کامران هزارخانی، شرکت دانش آموزان گیلانغربی در برنامه های فرهنگی پیش بینی شده را نیز از دیگر برنامه های جانبی اعزام کاروان راهیان نور عنوان کرد و افزود: آشنا شدن هرچه بیشتر قشر جوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در راستای ارتقای روحیه ، توان و آمادگی دفاعی ، از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی است.
وی بر لزوم حفاظت و پاسداری از آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای والای حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گامی مهم برای تحقق این امر است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب اضافه کرد که به برکت خون پاک شهدا و حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی ، نظام اسلامی اکنون ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.
سرگرد هزارخانی گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی یک وظیفه است تا نظام اسلامی در برابر هرگونه توطئه دشمنان بیمه شود.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، در دوران دفاع مقدس 750 شهید، دو هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.