سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله سوم اردوهای راهیان نور استان از 15 اسفند سال جاری با اعزام دانشجویان استان به جنوب کشور آغاز می شود و تا 13 فروردین ماه 96 ادامه دارد.
چراغی ادامه داد: تمهیدات لازم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل مناسب پیش بینی شده است و تمامی رانندگان به زودی نسبت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجیه می شوند.
وی بیان کرد: در خصوص تغذیه سعی شده است تا غذای با کیفیت تهیه و به صورت گرم در اختیار زائران قرار گیرد و معاونت بهداشت و درمان سپاه شهدا با حضور در استان خوزستان نظارت کامل بر نحوه پخت غذا و توزیع آن خواهد داشت.
چراغی گفت: اسکان زائران در خوزستان و در اردوگاه های پردیس حضرت رسول (ص) و شهید مسعودیان انجام می شود.
وی اظهار امیدواری کرد تا امسال نیز بدون بروز هیچ حادثه ای اعزام کاروان های راهیان نور محقق شود.
چراغی با تاکید بر زنده نگاه داشتن ارزش های دفاع مقدس، افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید در کشور تداوم یابد و به نسل های بعدی منتقل شود.
وی ادامه داد: انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس موضوعی ارزشمند است که برای تحقق کامل این امر تسهیل و پشتیبانی از روند برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی اثرگذار ضروری است.
به گزارش ایرنا در ایام عید 95، حدود 12 هزار نفر از مردم استان در قالب کاروان های راهیان نور به صورت جمعی یا خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
آذربایجان غربی به علت دارا بودن 12 هزار شهید گلگون کفن و مناطق عملیاتی وسیع در شمالغرب کشور از استان های میزبان کاروان های راهیان نور است و علاوه بر میزبانی زائران سایر استان ها سالانه تعداد کثیری از مردم این استان نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار مناطق عملیاتی می شوند.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.