به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کنگاور در این مراسم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید همواره بر شاخصه جوان بودن مدیران تاکید داشته و دارد.
علیرضا ایزدی ابراز امیدواری کرد: بخشدار جدید کنگاور با به کارگیری همه توان و تجربه خویش در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه گام های محکمی در اعتلای پیشرفت و توسعه روستاهای این شهرستان بردارد.
وی گفت: کنگاور شهرستانی است برخوردار از ظرفیت‌های مختلف و در بخش‌های مختلف که اگر این ظرفیت‌ها خوب به کار گرفته شود زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراتر از آن چیزی که الان هست، فراهم می کند.
ایزدی افزود: به نوعی می‌توان گفت با استفاده از این ظرفیت‌ها در آستانه جهش خوب به سمت توسعه پایدار و رفع موانع و مشکلات فراوری شهرستان هستیم، مشروط به اینکه اینها را خوب بشناسیم و خیلی خوب بتوانیم از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کنیم.
در ادامه این مراسم، سعید سعیدی مجد، بخشدار جدید کنگاور برخی از برنامه ها و چشم اندازهای این بخشداری را تشریح کرد.
وی گفت: با افتخار شهرستان کنگاور را با میل باطنی خودم پذیرفتم و آرزو دارم همه دوستان همراهی کنند تا انشاالله بتوانیم در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و اعتدال و در چارچوب فرمایش های مقام معظم رهبری اقدام های خوبی را در شهرستان انجام بدهیم.
سعید سعیدی مجد پیش از این سابقه خدمت در بخش های مختلف استانداری کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.
پیش از این انتصاب، کامبیز امیری مسئولیت بخشداری کنگاور را برعهده داشته است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.