به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل سرهنگ فضل الله شیری اعلام کرد: حوالی ساعت 17 امروز بر اثر خروج یک دستگاه سواری پراید از جاده به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه در محور خراجیان به سمت روانسر سه سرنشین زن آن به شدت مصدوم شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان فوت کردند.
سرهنگ'فضل الله شیری' افزود: به نظر ما در این گونه حوادث که جزو حوادث واژگونی با دخالت یک وسیله نقلیه است، یک حادثه اولیه روی می دهد و یک حادثه تشدید کننده، در سانحه امروز خروج خودرو از جاده حادثه اول است که نوعاً کشنده نیست و حادثه دوم برخورد با صخره است که باعت تشدید حادثه اول شده است.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در تصادفی دیگر ساعت 19 امروز خودرو پراید با یک دستگاه وانت در کیلومتر 29 سرپل ذهاب به دالاهو تصادف کرد که منجر به مرگ سرنشین خودرو پراید شد.
سرهنگ شیری افزود: حدود 32 درصد از حوادث رانندگی استان از نوع واژگونی است که بیشتر در جاده های کوهستانی و پرپیچ و خم اصلی، فرعی و روستایی روی می دهند و علت اصلی وقوع آنها رعایت نکردن سرعت مطمئنه است.
وی خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهداری استان هم اکنون در حال اجرای طرحی مشترک و دو مرحله ای می باشند تا در گام اول عوامل تشدید کننده را شناسایی نمایند و در گام دوم با استفاده از راهکارهای کم هزینه و قابل اجرا حداکثری از این عوامل را حذف یا ایمن سازی و آشکارسازی کنند.
وی اضافه کرد: در مرحله شناسایی فعلاً 250 عامل تشدید کننده توسط تیمهای کارشناسی مشترک، شناسایی و روی راهکارهای قابل اجرا برای رفع و ایمن سازی آنها توافق شده و به زودی مرحله دوم آغاز می شود که در تلاش هستیم تا پایان سال و شروع سفرهای نوروزی این طرح را به سرانجام برسانیم.
8066/7444 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.