به گزارش ایرنا، مجتبی نیک کردار عصر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه پشتیبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در فرودگاه بین المللی شهید اشرفی کرمانشاه، با بیان اینکه فرودگاه بدون شک نقش موثری در توسعه مناطق دارد، افزود: فرودگاه کرمانشاه یکی از 10 فرودگاه اصلی کشور است.
وی با بیان اینکه این فرودگاه از زیرساخت های توسعه برخوردار است، گفت: سطوح هواپیمایی استان کرمانشاه افزایش پیدا خواهد کرد و باندهای فرودگاه توسعه پیدا می کند.
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: مناقصه برای اجرای طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
نیک کردار عنوان کرد: سالن پروازهای خارجی فرودگاه کرمانشاه که با اعتبار استانی تاسیس شده به زودی توسعه پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: شرکت هواپیمایی هما به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور یک مجموعه پشتیبانی خارج از محدوده فرودگاه در اختیار داشت که جوابگوی نیازها نبود از این رو تصمیم بر آن شد که مجموعه پشتیبانی هما با 2 هزار و 500 متر زیر بنا ایجاد شود.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: مسیر بسیاری از پروازهای خارجی به آسمان کرمانشاه منتقل شده که ایجاد این مجموعه می تواند نقش موثری در خدمات دهی به این پروازها داشته باشد.
مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه نیز اعلام کرد که دومین هواپیمای مدرن جمهوری اسلامی ایران به مردم استان های غربی کشور خدمات دهی خواهد کرد.
رضا نظری اظهار داشت: این هواپیما که ظرفیت جابجایی 300 نفر را دارد روز شنبه تحویل گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به تحریم صنعت هوایی ایران گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه در این سال ها توانست به فعالیت خود ادامه دهد و به مردم خدمت دهی کند.
مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه با بیان اینکه مردم‌ خواهان بهبود وضعیت خدمات دهی در حمل و نقل هوایی هستند، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های دولت یازدهم تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوایی ایران برداشته شده و ما در حال بهبود خدمات دهی خود به مردم هستیم.
نظری بخش دیگری از صحبت های خود با به ایجاد مجموعه پشتیبانی شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه گفت: این مجموعه که از امروز عملیات ساخت آن آغاز می شود کار پشتیبانی پروازها را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه این مجتمع در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر احداث خواهد شد، گفت: مجتمع پشتیبانی شرکت هواپیمایی هما پیشتر وضعیت خوبی نداشت اما با احداث این مجموعه بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.
مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه ادامه داد: ما امکان این را داریم که کلیه تجهیزاتی که هواپیماهای عظیم را تامین کند و به کلیه هواپیماهایی که در کرمانشاه بنشیند خدمات ارایه کنیم.
8066/7445 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.