به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز شنبه در جلسه مشترک با سرمایه گذاران داخلی جهت استقرار در شهرک صنعتی قرچک گفت: شهرک صنعتی قرچک به دلیل نزدیکی به پایتخت، مجاورت با راه آهن سراسری تهران – مشهد ، نزدیکی به محور قم – گرمسار و تأمین تمامی زیرساخت های مورد نیاز صنایع از بهترین مناطق صنعتی استان برای استقرار صاحبان صنایع است.
وی افزود: ارائه مشوق های لازم به سرمایه گذاران بخشی خصوصی، مشوق های مالیاتی و تسهیل در سازوکارهای اداری می تواند به حضور صاحبان صنایع در شهرک صنعتی به عنوان فرصتی مغتنم برای تولید مقرون به صرفه تبدیل شود.
مرسل پور گفت: با تلاش مدیریت شهرک صنعتی و تعامل سازنده مدیران استانی و شهرستانی، مذاکرات زیادی با سرمایه گذاران مختلف داشته ایم و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهرک استقبال خواهیم کرد.
فرماندار قرچک افزود: مسئولان شهرک صنعتی قرچک با نگاه به آینده تلاش دارند تا صنعت حمل و نقل و باربری تهران را به این شهرستان منتقل کنند که در صورت تحقق این مهم، شاهد کاهش هزینه های تولید در این شهرک صنعتی خواهیم بود.
وی بیان کرد: تاکنون قراردادهای زیادی با صنوف و صنعتگران مختلف منعقد شده و تلاش می شود تا با حمایت از سرمایه گذاران، عملیات اجرایی احداث کارخانه های مختلف در این شهرک با سرعت انجام شود.
قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
فاز نخست اجرایی شهرک صنعتی قرچک با مساحتی بالغ بر 220 هکتار برای استقرار صنایع غذایی، بسته بندی و صنایع های تک آماده شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.