رامین موذنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های قهرمانی ووشوی کشور و انتخابی تیم ملی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی قم برگزار شد که در بخش ساندا تیم دختران کرمانشاه خوش درخشیدند.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان و در وزن 39- کیلوگرم آیدا رحیمی توانست با پیروزی مقابل تمام رقبا با شایستگی عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند، ضمن اینکه ووشوکار قزوینی دوم شد و ورزشکارانی از مازندران و تهران الف نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
موذنی ادامه داد: در وزن 42- کیلوگرم رقابت های بخش ساندا، زهرا ماوایی دیگر ورزشکار کرمانشاهی با قبول شکست در دیدار فینال برابر ورزشکار خوزستانی عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
رئیس هیات ووشو کرمانشاه خاطرنشان کرد: در وزن 48- کیلوگرم رده سنی نوجوانان نیز زهرا امامی در کنار ورزشکار یزدی عنوان سوم مشترک را از آن خود کرد.
وی همچنین با اشاره به رقابت های بخش جوانان، افزود: مهنا رحیمی سانداکار کرمانشاهی وزن 60- کیلوگرم پس از ورزشکاری از البرز عنوان نایب قهرمانی را کسب و به مدال نقره دست یافت.
موذنی در پایان از سارا مظفری و مرضیه محمدی نور به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم نوجوانان و جوانان ساندای کرمانشاه یاد کرد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 2 هزار ووشوکار فعالیت می کنند که همگی آن ها نیز بیمه شده هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.