رضا خزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مراسم در مسجد جامع شهر بیستون و با حضور امام جمعه، بخشدار و آحاد مختلف مردم برگزار شد، محمدطاها چهری قهرمان مسابقات بین المللی و محمدجواد حیدریان نفر سوم مسابقات بین المللی از جمله افراد تجلیل شده بودند.
وی افزود: افشین احمدی و ایمان منصوری نفرات دوم مسابقات قهرمانی کشور و امیرحسین احمدی، مجید رحیمی، امیررضا نصرتی و محمدحسین نظرخانی نفرات سوم مسابقات قهرمانی کشور از دیگر افراد تجلیل شده بودند.
خزایی یادآور شد: هادی نظری نفر سوم بسیج کشور به همراه مهران دادجو نفر و نیما کیانیان نفرات اول مسابقات استانی نیز ورزشکارانی بودند که در این مراسم با دریافت لوح و جایزه تجلیل شدند.
مربی کاراته شهر هرسین خاطرنشان کرد: کاراته کاهای شهر هرسین به تازگی در رقابت های بین المللی جام ایران زمین با کسب یک مدال طلا و یک نقره درخشیدند.
وی یادآوری کرد: مسابقه های بین المللی جام ایران زمین با حضور 9 تیم داخلی و خارجی به مدت 2 روز در خانه کاراته تهران برگزار شد که آمریکا، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق و پاکستان از جمله تیم های خارجی شرکت کننده در این رقابت ها بودند.
خزایی در پایان از حمایت های حجت الاسلام ضیغمیان امام جمعه و عباس آبادی بخشدار بیستون به دلیل توجه ویژه به رشته کاراته قدردانی کرد.
بخش بیستون با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.