به گزارش ایرنا، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه روز چهارشنبه با دعوت از مسوولان رسانه های استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رسانه های برتر فعال در هفته وحدت تقدیر و قدردانی کرد.
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در این باره گفت: پس از ارزیابی آثار دریافتی از فعالیت های رسانه های استان کرمانشاه در هفته وحدت 95، خبرگزاری جمهوری اسلامی مقام اول، خبرگزاری شبستان مقام دوم و هفته نامه نقد حال و خبرگزاری مهر نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
حجت الاسلام جواد کرمی افزود: همچنین آقای بهمن زارعی عکاس خبرگزاری ایرنا و نیز روزنامه جوان سرپرستی استان کرمانشاه به مدیریت آقای رسول شکری نیا نیز به واسطه فعالیت در امر اطلاع رسانی در هفته وحدت شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی با قدردانی از سایر رسانه ها ابراز امیدواری کرد که فعالیت وحدت گرایانه و موثر اصحاب رسانه در تمام طول سال ادامه یابد.
خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه 6 گزارش تصویری و بیش از 100 خبر، گزارش، یادداشت و گفت و گو در طول هفته وحدت امسال بر روی خروجی خود قرار داد.
از 12 ربیع الاول سالروز تولد پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت تا 17 ربیع الاول میلاد پیامبر (ص) به روایت اهل تشییع از سوی حضرت امام (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.