رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از خالی بودن بازداشتگاه کلانتری اظهار خوشحالی کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جریان بازدید از یک کلانتری در شهر کرمانشاه گفت: وقتی مشاهده می‌شود بازداشتگاه کلانتری خالی از فرد بازداشتی است، نشان از شرایط خوب است و جای خوشحالی دارد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، پرویز توسلی‌زاده روز یکشنبه در بازدید از کلانتری حافظیه شهر کرمانشاه بر بازدید از قسمت های مختلف کلانتری و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان تأکید کرد و افزود: تا جایی که ممکن است در جرائم خُرد و غیرخشن از ظرفیت سازش استفاده کنید چرا که مجازات نمی تواند مشکل را حل کند و چه بسا به اختلاف موجود دامن بزند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این بازدید و در بررسی پرونده ها موضوع نگران کننده ای وجود نداشت، یادآور شد: توجه به موضوع پیشگیری می تواند از بروز بسیاری از اختلافات جلوگیری کند و بیشتر اختلافات با قدری سعه صدر و خویشتن داری می تواند شکل نگیرد.

توسلی زاده با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دادگستری و نیروی انتظامی حفظ آرامش و امنیت مردم است گفت: برای ایجاد آرامش و امنیت مردم با جرائم مهم برخورد جدی خواهد شد و همچنان که در جرائم خرد و غیر خشن اعتقاد به سازش داریم در جرائم خشن به برخورد جدی و بازدارنده معتقدیم.

او در پایان بازدید از مجموعه پرسنل کلانتری حافظیه بخاطر عملکرد موفق آنها و برخورد مناسب با مراجعین تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.