سرپرست هنگ مرزی پاوه از کشف ۱۲۴ راس دام قاچاق در شبانه روز گذشته (۱۰ شهریور) در نوار مرزی هیروی و باینگان این شهرستان خبر داد.

سرپرست هنگ مرزی پاوه از کشف ۱۲۴ راس دام قاچاق در شبانه روز گذشته (۱۰ شهریور) در نوار مرزی هیروی و باینگان این شهرستان خبر داد و گفت: این احشام شامل ۷۴ راس گوسفند و ۵۰ راس گوساله بود که حین خروج از مرز کشف و توقیف شدند.

به گزارش جماران، سرهنگ شاپور گراوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی این  احشام را بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در روزهای ۸ و ۹ شهریور نیز مرزبانان در یک عملیات و اشراف اطلاعاتی توانستند ۳۹۲ راس دام قاچاق را در روستای دزآور بخش نوسود و منطقه هیروی کشف و توقیف کنندکه شامل ۳۸۸ راس گوسفند و چهار راس گوساله به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود.

وی یادآور شد: در راستای حفظ و حراست از نوار مرزی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان احشام، مرزبانان این هنگ مرزی در منطقه باینگان و هیروی با اجرای گشت و کمین هدفمند حین پایش نوار مرزی توانستند تعداد ۹۵۸ راس احشام را در روزهای پایانی مرداد ماه سالجاری حین خروج از نوار مرز کشف کنند.

سرهنگ گراوند تعداد این احشام را  ۹۳۷ راس گوسفند و ۲۱ راس گوساله اعلام کرد و ادامه داد: ارزش تقریبی این محموله دام قاچاق ۲۲ میلیارد ریال تخمین زده شد.

سرپرست هنگ مرزی پاوه تاکید کرد: مرزداران این هنگ با پوشش شبانه‌روزی و فعال کردن منابع خبری و رصد هرگونه تحرکی در تلاش هستند تا فضای ناامنی را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی ایجاد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.