رییس پلیس راه کرمانشاه، از کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی در استان طی چهار ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.

رییس پلیس راه کرمانشاه، از کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی در استان طی چهار ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه، ۸۵ فقره تصادف فوتی در جاده های استان کرمانشاه رخ داد که در نتیجه آن ۹۳ نفر جان خود را از دست دادند در حالی که سال گذشته ۱۲۲ نفر قربانی سوانح رانندگی شده بودند.

وی همچنین با اشاره به وقوع ۸۲۰ مورد تصادف جرحی در محورهای استان کرمانشاه، یادآور شد: یک هزار و ۲۵۳ نفر از همشهریان و هموطنانمان در این سوانح مصدوم شدند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: آمار مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در چهار ماه امسال نسبت به سال قبل که یک هزار و ۴۵۱ نفر بود ۱۳.۶ درصد کاهش داشته است. 

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین میزان تصادفات خسارتی را یک هزار و ۱۵۹ مورد ذکر کرد و گفت: این میزان سوانح در مقایسه با سال قبل که یک هزار و ۹۷۳ مورد بوده است بیش از ۴۱ درصد کاهش نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه ۴۳ نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان باخته اند، گفت: ۳۹ نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و ۱۱ نفر نیز عابر پیاده بوده اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان باخته اند. 

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با ۳۳.۳ درصد مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو با ۲۵.۸ درصد و انحراف به چپ با ۱۶ درصد بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.