فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از جمع آوری 24 معتاد متجاهر در محلات مختلف این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: ۲۴ معتاد متجاهر روز گذشته در پی اجرای طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهر از وجود معتادان در محلات مختلف جمع‌آوری شد.

به گزارش جماران، سرهنگ منوچهر رضایی افزود: ماموران پلیس انتظامی سرپل‌ذهاب در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح امنیت محله محور را پس از شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به اجرا درآوردند.

وی گفت: پلیس مواد مخدر شهرستان در این راستا ضمن هماهنگی با دادستان و با همکاری سایر واحدهای انتظامی نسبت به پاکسازی مناطق مختلف شهر سرپل‌ذهاب اقدام کرد.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب اظهار داشت: از معتادان دستگیر شده بیش از ۱۷۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و دستگیر شدگان برابر ماده ۱۶ تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

رضایی ادامه داد: طرح‌های امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شود و در این راستا پلیس به صورت جدی با افراد هنجارشکن برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.